Imorgon är det dags..

Imorgon är det dags för dressyrtävling och just nu är jag väl inte så taggad. Kommer nog inte gå så vidare bra skulle jag tro! Haha här är man positiv!Nä men dressyren har inte gått så bra på senaste tiden fast egentligen har den faktiskt gått jättebra ;) haha
Aja inga förväntningar betyder ju ingen besvikelse. Själv har jag inte ens tittat på programmet men tror jag kommer ihåg det rätt ;) haha
.
Nog om det, jag har bestämt mig för at börja julpynta i veckan. De senaste åren har jag inte haft någon julkänsla så jag tänkte att jag ska försöka få det i år. Så julpyntet ska fram :)
Granen kanske får vänta lite, men alla tomtar och stjärnor ska upp så jag hinner få in rätt känsla :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback