Hopptävling :)

Va ju som sagt hopptävling idag och jag fick Sigge :)
Startade en 60 och en 70 med honom. Ha i åtanke att jag är dressyrryttare ;)
Men i 60cm  gick det faktiskt riktigt bra förutom att jag jagade på honom lite och lät honom springa på som sjutton bara för att jag själv vill ha det överstökat typ. Jag bli alltid så på "tävling", värsta är ju dressyren ;) haha
Men alltså gick det helt okej tycker jag :)
I 70 däremot gick det itne lika bra :P På trean blev det ett missförstånd så han hoppade typ igenom hindret. Körde klart banan och fick sen göra en omstart och blev felfri även där :)
Så två rosetter fick vi ihop!
Dock i sista rundan så åkte en bom ner på sista hindret, men det gilldes inte tydligen då det var en mitten bom medans översta låg kvar. Jag kan ju inga hoppregeler men det va ju tur för oss :P
Tänkte ge mig på att lägga in filmen kommer dock inte riktigt ihåg hur man gör med vi testar :P
 
Kom ihåg att jag är dressyrryttare så det ser inte så bra ut hela tiden ;)
Det är dem båda 70 rundorna, fick aldrig med 60 på film :)

Kommentarer
Postat av: Frida/Ruby

Ni var verkligen superduktiga du och Sigge, så fina och så duktiga <3 kram

Svar: Tack Frida! :) Kram <3
Jennie

2012-11-11 @ 20:55:16
Postat av: Sara Li

Du var jätte duktig:)

Svar: Tack :)
Jennie

2012-11-11 @ 20:56:26
URL: http://slv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback