Gårdagen

Jobbade ju igår och det var sista jobbdagen för den här veckan, vilket btyder att jag faktiskt var ledig idag! :)
Dock kunde jag inte hålla mig borta :P, var ute en stund runt lunch och hälsade på bäbisen :)
.'
Vid ett var det lunch hos mormor och morfar som gällde, riktigt gott :)
.
I morgon är det äntligen dags för praktik igen, kul!
Känns som om detta lov har varit i flera veckor nu. Längtar dock inte till skolan då vi har ett fejk nationella på tisdag där vi ska skriva en "berättelse" på ett sätt från en gamal epok, jag har valt romantiken men jag vet inte vad jag ska skriva om, någon som har ett tips? :P
.
Helt ovärt inlägg med jaja det får ni stå ut med! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback