Dressyr

Igår var stod det dressyr på schemat red först Sigge.
Han gick riktigt bra, blev lite hastig ibland men han är ju fortfarande ung. Vi övade mycket på basicsaker +och påbörjade bakdelsvändningar. Allt som allt tycker jag att det gick bra, han blev lite trött mot sluten bara :)
.
I andra gruppen red jag Bobo, det gick riktigt bra :) Det är så bra att det va Camilla som dömde på dressyrtävlingen i söndags för då såg hon ju exakt vad vi behöver hjälp med. :) Och vi fick igår öva mycket på att hitta den runda och låga formen i allt arbete. Tävlingsformen ska man bara ha på tävling, på träning kör vi rund och låg :) Gick riktigt bra mot slutet :) Det gäller bara att jag rider i verje sekund och inte slutar och bara åker med. Aja, det är ju meningen att man ska utvecklas cå det kan ju inte vara plätt lätt direkt ;)
.
Just nu håller jag på att somna, men taggar järnet inför kryssningen på torsdag!! Ska bli så jäkla kul att bara komma bort från allt ett tag, vet dock inte hur jag ska klara mig utan Finntorp i hela 3 dagar! ;) haha
.
Nä ni, lika bra att lägga sig, jobbar ju imorgonbitti sen ska jag rida lilla gul och efter det ska jag vidare mot Eskilstuna för specialidrott, sen vidare hem för packning och fix inför resan. Sen vidare mot Katrineholm för grönt kort-kurs! Fullspäckad dag helt enkelt! Varför ta det lugnt liksom ;)
Måste även skriva klart min ansökan för utlandspraktik!
Fick en bild av Lasse från hopptävlingen! :)
Har jag sagt till er förresten att jag och Sigge ska träna för Ann-Sofie Oscarsson i februari? :P

Kommentarer
Postat av: Frida/Ruby

Va utlandspraktik nu tror jag du har något att berätta för mig Jennie, nu blir jag så nyfiken vännen?? ;) och vad kul med träning med Sigge, superkul :) kram <3

2012-11-28 @ 11:22:04
Postat av: amanda

Hei!vet du när Lilla gul får börja rida lektion?

Tacksam för svar!

XX Amanda

2012-11-29 @ 11:11:04
URL: http://aamandaforsling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback