Clinic

Idag drog jag till Eskilstuna vid 11 för en dressyrlektion. Fick en ny pålle idag som enbart gått en lektion på ridskolan och innan blivit riden av personal.
Ritkgit fin ponny men fick aldrig någon bra känsla av det hela. Men med tanke på att det var första gången jag satt på honom så är jag nöjd. Mot slutet av lektionen gick det faktiskt riktigt bra.
Efter en timmes dressyr så hoppade vi lite mot slutet och han va riktigt duktig, gick bara lite fort ibland :P
.
Kom hem vid 16 då  duschade jag och fixade lite här hemma en stund innan Helena hämtade mig vid 18 för att sedan plocka upp några till och sedan dra vidare mot Sparreholms slott hästcenter för att kolla på en Working Education clinic. Riktigt roligt att se. Helt otroligt vad man kan göra med hästarna. Man bli ju lite sugen på att testa på :P
Cecilia Hansson som stod för Clinicen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback