Ojojoj

Uppdateringen skjuter i taket... eller inte ;) haha
.
Ja nu vad ska jag säga, livet tar lite för mycket plats just nu ;) haha
Skolan har tagit mycket plats nu på slutet, men nu är jag äntligen klar med allt för denna termin och det känns jätteskönt! :D
.
Jobbar ju på helgerna och när jag slutar har jag annat för mig än att sitta vid datorn, t.ex. njuta av det underbara vädret :)
.
Igår red jag dressyr för Camilla, gick väl inte bra direkt, men det är bara att ta nya tag. Kan ju inte alltid gå bra,
.
I fredags var det dags för stilhoppning på Nyby och eftersom jag kom sent pga tandläkaren fick jag bottenskrapet, skämt åsido ;) haha Fick Hugo och kan erkänna att jag var lite skeptisk då han har varit seg dem senaste gångerna någon har hoppat honom på våra lektioner så trodde inte att det skulle gå bra. Men jag fick knappt stopp på honom istället ;) haha
På framridningen var han så jäkla fin och jag är super nöjd. Vi fick hoppa fram på ett relaterat avstånd på 50 och 70. 50 kändes bra med 70 katastrofalt, så jag valde 60 men läraren tyckte jag klarade 70 så tog det efter lite betänktetid. Gick väl sådär, jag fegade och satt med handbromsen i hela rundan, dem flesta hindrena hoppade han skit bra, men ändå överväger känslan som var inför dem hindrena som jag fegade och la in ett till språng istället för att hoppa av. Speciellt på oxrarna gjorde jag så. Men får väl va nöjd med framridningen :) haha
.
I morgon blir det ännu mera ridning och då rider jag Junior för Pia Fäldt :) Lite nervöst men hoppas det går bra :P
Så länge jag får fart på honom ska det väl gå bra :P haha Han är ju så jäkla fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback