Myndig!! :D

Ja nu är jag äntligen 18 år och egentligen känns det som en helt vanligt underbar dag! :)
Så jäkla underbart väder så man kan ju inte vara annat än glad ;)
.
Hade en underbar kvall/natt med dem bästa vännerna ever! :)
Strax efter 12 stängde dem av musiken och sjöng för mig. tur att det inte var så många där ;) haha
Vid 1 stängdes musiken av och det blev dags att dra hem :)
Sov hos Becca inatt och när vi hade vaknat kom hennes mamma och två småsyskon ner och sjöng för mig så Becca och jag fick frukost på "sängen" idag :) Riktigt gulligt gjort! :D
Becca och jag gick på en promenad i det fin fina vädret :) Sen skulle dem bjuda på rabarberpaj men dem här hemma ville ha hem mig av någon konstig anledning ;) haha
Mormor hämtade mig kanske vid halv 2 eller någe och hade då den manuella bilden för att jag skulle köra hem :)
Vi körde ganska länge, hann köra enda till sköldinge tom. Så nu har jag varit uppe på femmans växel också ;) haha
.
Nu ska mamma och jag äta sen drar vi in till mormor och morfar för att fika. Ibland önskar jag att jag hade en större släkt(mer presenter!!;)) men ganska skönt att va få också ;) haha
.
Det började så här!
Sen gick det utför ;) haha

Kvällen/nattens outfit ;) 
Min vita klänning tillsammans med Beccas kavaj :)

Haha kolla ögonen ;)
Så nu har jag skämt ut mig tillräckligt!
.
Tack alla för era gratulationer och tack till alla som gjorde natten till den bästa! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback