Livet rullar på...

... fort som fan.
Den senaste veckan har rullat på fort som fan och jag chansar att det kommer gå så här fort fram till sommarlovet :)
.
I torsdags var det fullfart på oss i stallet, vi fotade alla ridskolehästar och det var inte bara att fota utan de blev putsade och knoppade också :)
.
I fredags hoppade jag för Lisa på hennes häst Bobo, och det gick så jävla bra! :) Jag var inte rädd en enda gång! Riktigt stolt faktiskt ;) haha Och jag hoppade hela 90cm! :D haha låter löjligt, men är riktigt högt för mig ;)
.
I lördags jobbade jag som vanligt, direkt efter jobbet fixade jag mig och vid 17 träffade jag tjejerna vid Willys för att handla grillgrejer! :) Sen drog vi vidare till orrö för att grilla. Och detta gjorde vi ju för att underbara Malin fyllde 18 år :)
Runt 7 drog vi hem till mig för att fixa oss inför krogen!! Det var bara jag malin o emma då dom andra inte är 18 än ;) Utan att dra hela kvällen kan jag säga att jag inte har haft så roligt på mycket  mycket länge!! ;D
Helt klart en lyckad kväll!
.
Idag började dagen med att hämta min mobil som försvann under kvällens gång, dock hade jag glömt den i emmas bil så den var inte så långt borta :)
Sen blev det att jobba, konstigt nog var jag piggare än på länge iadg :)
Dock blev det lite stressigt när hästarna inte ville komma in direkt, men hästar är ju alltid hästar!
Avslutade dagen med att övningsköra :)
.
Jag bjuder på en bild från sluten av vår krogrunda ;) haha
Fråga mig inte vad jag gör med handen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback