Fullspäckad vecka!

Måndags, var det ledig dag. Va ut till Finntorp hela dagen och red för Camilla på kvällen Direkt efter träningen var det bara hem och byta om för att sedan dra till Skebo för att fira valborg några timmar med dem bästa. Sen hem och sova! :)
Tisdag, drog vi ju som sagt ner till skåne för att provrida och hämta hem en ny pålle.
Onsdag, först skola sen hem och övningsköra ut till Gunilla för att hämta min moppe som varit där på lagning. Drog sedan ut en stund till Finntorp för att hälsa på :) Hade inte träffat onsdags personerna på länge :)
Idag hade jag praktik från klockan 12 till typ 20. Innan dess var det plugg som gällde!
Imorgon blir det först Nyby sen direkt till Katrineholm för att träffa syster eftersom jag fyller år i helgen :) Sen direkt hem och övningsköra med mormor
Lördag, Jobb som vanligt. Slutar vid 14 sen direkt hem för att fixa sig inför fest på kvällen :)
Söndag JAG FYLLER 18 ÅR!!!! :D
.
Så som sagt, den här veckan har varit proppfull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback