Efter regn kommer solsken...

Ja det var lite lättare sagt än gjort att komma tillbaka till bloggandet ;) haha
.
Igår jobbade jag ju som sagt, mådde inte så jättebra var lite snurrig och hade lite ont i huvudet men det gick bra när jag insåg att man ska ta en macka när man är hungrig ;) haha Efter en macka var jag fit for fight igen! :D
Direkt efter jobbet var det hem och duscha och packa inför en natt hos Amanda, övningskörde hela vägen dit och det gick jättebra :)
.
Väl där gick vi först till Konsum för att köpa lite godis :)
Sen käkade vi och efter det blev jag nerledd(?) från Amandas rum med ögonbindel ;) haha
Dem hade bakat tårta för att fira mig i efterskott! Tack sötisar!! :) <3
.
Idag var det vanlig skoldag igen, tråkig som vanligt :P haha
Snart är det fan sommarlov!!! :D
.
Efter skolan drog jag direkt till stallet för att rida dressyrlektion :)
Började med att rida min underbara Bijou igen! :) Hon va så sjukt fin. 
Mellan lektionerna hade vi teori och vi hade sitsträning! Riktigt kul, vi blev longerade och så fick vi rätta varandra :)
Hoppade sedan upp och red på Sultan och det gick också sjuktbra! :) Riktigt fin häst hon hoppar som en gud och hon är superduper fin i dressyren, bättre kan det inte bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback