Datorpaus..

Ni har väl märkt att jag varit väldigt inaktiv här på bloggen, men det är helt för att jag inte har haft datorn påslagen på några dagar. Riktigt skönt att slippa allting men hade dock behövt plugga lite ;) haha
Men så jäkla skönt att koppla bort allt ett tag.
Men nu är jag tillbaka och ska försöka uppdatera som vanligt igen! :)
.
Kan ju dra lite kort vad jag har sysslat med dem senaste dagarna ;) haha
I onsdags hade jag ett kärt återseende med Lillan! :) Red dock inte men longerade henne :)
Var ute på Finntorp en sväng också och kollade på sista lektionen :)
I torsdags var det dags för praktik igen :) Fick då äntligen sitta på min älskling Bijou igen! :D Så himla underbart :)
I fredags var vi på strömsholm och kollade på 3års-testet och kollade lite i stallet.
.
Nu ska jag in till mormor och morfar och vi ska upp på ica och träna parkering :)
Jobbar idag och efter det drar jag hem till Amanda där hon och Becca väntar, jag ska köra dit, så det är bäst att ni gömmer er ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback