Livet leker...

Igår var jag som jag skrev hemma hos Emma i skobekvarn och umigcks med några av dem bästa tjejerna :)
Två stycken kunde inte :( Vi hade en trevligt kväll med tacos(som vanligt) och fruktefterrätt :)
Vi gjorde inte så mycket mer än att sitta i Emmas säng och pratade halva natten. 
Vi somande väl vid 1 kanske ? kommet inte ihåg, jag sov dock lite till och från ;) haha
Jobbet igår gick bra :)
.
Idag åkte jag hem från Emma vid 10 och landade hemma en stund för att sedan ta moppen ut till Finntorp och jobba men eftersom min moppe vägrade starta fick mamma skjutsa ut mig ändå, tror bensinen är slut, mätaren fungerar ju inte helt så är inte säker. Men eftersom jag skulle åka moppe hade jag massa kläder på mig och det ångrade jag när jag började mocka. Men fan vilket undderbart väder det va :D 
Jag tog av mig så mycket jag kunde för det vart så himla varmt när jag stod och vägde hö :)
Lovely!!
Åkte hem vid 17 kanske och har inte gjort så mycket sen dess, jag borde plugga men vet inte med vad, men egentligen har jag nog massor att göra. haha aja orkar inte bry mig riktigt, just nu längtar jag till sommaren!! :)
Jag kommer ha den bästa sommaren :P
Ska bara göra det jag älskar mest, vara i stallet!! :D

Ni kan ju ignorera mina fina fotokunskaper ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback