Nehe...

Ni ville väl inte att jag skulle skriva någe eftersom jag inte fick några tips ;)
Men men får väl försöka hitta på någe ändå.
Kom iaf hem från praktiken för kanske en timme sen och om 20 minuter går bussen ut till Finntorp :)
Det var ev sista dagen hos Lina idag då hon flyttar till Skåne snart och jag ska ju iväg på praktik ett tag.
känns lite träkigt då jag har lärt mig massor där :) Inte bara praktiskt utan hur man ska tänka för att det ska bli rätt.
Kommer sakna att ha någon vettig att verkligen diskutera på djupet med, självklart finns det ju flera men iaf, haha :P
Men som tur är kommer hon tlilbaka till Flen och håller träningar ibland så då får man väl hälsa på henne :)
.
Imorgon är sista dagen i skolan sen är det lov en vecka sen två veckors praktik!! Yeey! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback