Motion

Idag var det ridskolan som gällde, vi gjorde lite praktiskt blandat med teori på förmiddagen, vi tömkörde och hade sitsträning/longering. Sen på eftermiddagen red vi ut, jag red lilla Tessie, inte alls min typ av häst men det fuknar väl ;) haha
.
Direkt när jag kom hem blev jag sugen på att gå en promenad så jag bestämde mig för att gå lilla stenhammarsrundan, men ångrade mig och skulle ta den stora men till sist ändrade jag mig igen och gick lidarondan istället. Blev lite powerwalk till bra musik, kändes underbart men kommer ha träningsvärk imorgon ;P haha
.
Duschade när jag kommit hem igen och nästan direkt efter så åkte jag och mormor ut på en tur med bilen, tycker faktiskt att det gick jättebra :)
Kör ju med automat så det är ju inte så avancerat, men tycker det är bättre att börja med det om man har möjlighet så att man kan lära sig hur man ska bete sig i trafiken och få lite ratt vana innan man börjar köra manuell. 
Körde runt lite i Flen och i morgon ska jag köra ut till Finntorp, alltså första gången på en 70 väg ;) haha får se hur det går, men kvart i 6 på morgonen är det inte så många bilar ute som jag kan krocka med. Det enda är väl om det är några djur framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback