Livet...

Mitt liv har gått så himla bra på senaste tiden tycker jag! Allt har känts underbart den senaste tiden, men som vanligt kan man ju inte ha det bra för länge. 
Idag när jag skulle testa att starta moppen igen med hjälp av lite mer bensin så va min moppehjälm borta. Mamma la in den i förrådet i söndags när moppen vägrade starta eftersom jag vi ändå skulle ner i veckan för att starta den igen, men nu fanns det inte där!
Någon jävel har alltså klättrat över nätet för att sno hjälmen medans dom inte tog något annat. Det måste vara någon i huset då ingen annan utöver oss i huset och bovärden har nyckel till vårt förråd. Blir så jävla förbannad när man inte fattar vad som är mitt och ditt!! 
Nä det förstörde ju denna underbara dag, + att jag inte får åka till stallet ikväll för vi ska fira mamma, fast det är ju iofs en bra anledning att stanna hemma för ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback