Jag är så duktig på det här!

Vet att jag är väldigt duktig på att uppdaterar ;) haha
Men är så mycket i stallet och resten i skolan så har inte riktigt tiden, men det får ni stå ut med :P
.
I söndags jobbade jag ju som sagt, började med att mocka hela stallet och sen tänkte jag dra ut på en tur med Svante i skogen så plockade in Michelle men det visade sig att hennes ena baksko satt helt lös på ena sidan. Lite jobbigt att man inser det när man har borstat hästen hur länge som helst för att få vort leran ;) haha
Men då började jobbet med att dra av skon vilket inte var det enklaste ;) haha
Svante kom på efter en stund att han hade en hovtång i bilen så det blev lite enklare men hade varit ännu enklare om vi hade haft ett nitjärn för att slå upp nitarna :P Hade vi haft grejer hade jag ju nästan kunnat slagit på den igen med tanke på tappskokompetensen ;) haha
Men orkade inte byta häst just då så släppte ut Michelle och vägde allt hö istället vart klar precis i tid till insläppet så plockade in alla pållar och under tiden dom åt bytte jag vatten i boxarna :)
Sen tog jag ut Sultan på en mysig tur i solnedgången, det var underbart :)
.

Söta Sultis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut bilder när du rider nån gång?

Ps. Fin blogg!

2012-03-16 @ 19:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback