Glädje

Glädjen när man har ridit tre ridpass på raken som varit helt underbara! :)
Måndag tisdag red jag och det gick så jävla bra båda dagarna! :) Hästarna var helt enkelt bäst! :)
Idag red jag på specialidrotten som vanligt, red stora Marwin för tredje gången och iddag kändes det så himla bra!
Vi övade på att flytta in framdelen i skritt och trav och han blev jättefin :) Eller han va jättefin från start. 
Blir lite irriterad på mig själv för när jag rider lätt så stör jag hästen, för jag tycker det är väldigt svårt att få hästen i stadig form i lättridningen men så fort jag sitter ner känns allting perfekt!
Men det är väl bara att träna och träna för att bli bättre.
Fick iaf beröm idag för att min sits har blivit mycket bättre och det kändes bra att höra :) För jag själv har märkt att den har blivit mycket bättre, iaf i nedsittningen ;)

.
Denna bild var ju inte så smickrande men iaf ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback