Stallet!

Åkte ut till stallet igår, hade lite abstinens ;) haha
Linda skulle rida Strong så jag hängde på och red Bobo, vi började rida på banan och han var jättefin avslutade med att rida ut en sväng :)
.
Idag åkte jag ut till stallet vid 10 för att kolla på lägeravslutningen. Alla va jätteduktiga :)
Jag hjälpte Agnes och fixa stallet och en massa annat. När alla hade åkt hem och vi hade fixat det som skulle fixas så skulle vi rida en sväng. Agnes på Sigge och jag på Alcudia, men hon hade tappat en sko så jag fick rida Karlsson :)
Riktigt roligt, dock red vi inte ut utan vi red för Lisa och det var välbehövligt. Karlsson var riktigt rolig att rida, stor men ändå inte. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men han var riktigt rolig iaf, jag kände mig dock som en nybörjare från stund till stund, men men. Bara bra att få rida olika sorters hästar så man lär sig mer :)

Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback