Sådär ja,

Nu kan jag ju inte skylla på skolan att jag inte uppdaterar ;) haha
.
SLutade ju som sagt i tisdags och det blev  en riktigt bra dag tycker jag, slutade absolut bäst när vår klass helt plötsligt grävde ner att stridsyxor och slöt fred :P haha kanske låter extremt men snarare tvärtom :P
Men nu är det löst och allting kommer att bli så bra :)
.
Igår övningskörde jag först sen var jag ut till Finntorp hela dagen :) Avslutade dagen med ett pass på Sigge och det fick riktigt bra :) Jättefin och lugn pålle, riktigt nöjd :)
.
Idag åkte jag till Eskilstuna vid 10 för att dra vidare mot Strömsholm med Veronica för att vara funktionär. Vi var grindöppnare under en dressyr klass, visst kanske inte så jättekul men vi hade många olika givande samtal så det var jättekul ändå :)
Mormor och morfar hämtade oss vid halv fem, vi skjutsade hem Veronica sen släppte dem av mig på Finntorp där jag skulle rida på den nya pållen Alcudia, gick riktigt bra, det var hoppning och hon hoppar som en gud ;) Riktigt fin häst :) Nu börjar stallen fyllas inför sommaren :)
Så jävla fin!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback