Kryssning!

I torsdags var det som sagt dem sista lektionerna på Finntorp för denna termin, sorgligt men skönt med en paus.(Inte från hästarna, såklart, men från allt som har med riskolan att göra) Jag kommer ju vara i stallet nästan som vanligt så jag kommer ju inte behöva sakna det iaf ;)
.
Igår började det första lägret, så himla skönt att det är igång nu. Lägrena ger en så himla mysig känsla över gården. På något konstigt sätt kan 16 ungar lägga ett slags lugn över gården. Fråga mig inte hur, men så är det.
Men allt gick bra igår och jag fick träffa en av mina lägerungar från förra året :)
.
Igår drog Malin med mig ut på krogen. Vi tog det lite lugnt men hade jättekul ändå :)
Idag var det upp vid 9 som gällde för att åka till Nyköping med mormor och mamma. Köpte ett par byxor på hm och ett linne :)
.
I morgon kommer dagen vi har väntat på :P Äntligen är det dags för 100% PARTY KRYSSNING!!! :D:D
Kommer bli så jävla kul. Vi åker tåg upp till Stockholm i morgon sen får vi skjuts ut till hamnen för att sedan stiga på båten mot Riga :) Kommer nog bli en resa som vi sent kommer glömma :)
.
Ja nu har ni fått lite uppdatering om hur livet set ut just nu. Aldrig en lugn stund. ;)
Emma har ju en iphone så kanske kan sno den ibland för att blogga, min vill ju inte fungera när det gäller det :/
.
Men ni får ha det så bra, det ska iaf jag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback