Körlektion!

Idag var det äntligen dags för den första körlektionen. Gick väl bra, men kändes som första gången jag körde igen ;) haha
Men det blir nog bättre när man kört en del. Han klagade ju på andra saker än vad dem här hemma gör så det blir ju lite annorlunda., + att man körde en helt ny bil. Men tror det kommer gå bra. Nu blir det hårdträning hemma och på körskolan under sommaren och så hoppas jag på körkort så fort som möjligt :P Måste bara komma ihåg att plugga teori som fan nu också. Vafan är sommarlov liksom ;) haha
Men vafan det är så värt det, fatta när jag har körkort :D
Blir att åka till stallet lite senare för sista dressyrlektionen den här terminen. Blir nog dock bara en idag med tanke på att jag är sjuk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback