Har jag en blogg?

Haha oj måste ha glömt bort att jag faktiskt har en blogg också ;)
Vet inte varför jag har blivit så himla dålig på att uppdatera :P
.
Mycket har hänt sen sist, roligt och ledsamt, tyvärr. 
Men livet lever vidare och tur är väl det :P
.
Jobbade ju hela helgen om vanligt, började tidigt både lördag och söndag, men väldigt skönt att vara klar och sen slappa hela eftermiddagen :)
Övningskörde igår i Katrineholm och det gick skit bra :) Så nu är min första körlektion inbokad, på måndag 9.30 :) Ska bli roligt att äntligen komma igång :)
.
Dressyr träning idag, mycket bättre än förra veckan :) Kom till ridning bättre i största allmänhet idag.
.
I morgon är det först skolmästerskap på Vilsta för hela skolan, sen drar jag hem till Amanda,(tror jag) haha, och fixar oss inför kvällens avslutnings"middag" på skolan :)
Vår skola har avslutningen på kvällen för att föräldrarna ska kunna komma.
Så i morgon kväll börjar mitt sommarlov!!!!! :D inte för att det känns som sommar.
.
På onsdag blir det nog heldag i stallet, på torsdag är jag funktionär på strömsholm med Veronica och på fredag ska jag ev med skolan till strömsholmstävlingarna. Har ju egentligen sommarlov så vet inte om jag orkar åka enda dit för att bara kolla på tävlingar hela dagen. Det är ju så krångligt att ta sig dit.
Vi får se helt enkelt. 
.
När skolan är slut kanske jag kan börja uppdatera bättre ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback