Förkyld

Jag är apförkyld! Fattar inte varför det var tuvngen att komma nu, precis när man har fått lov?
.
Va på strömsholm i fredags med klassen, det va kul men lyckades bränna mig som fan. Brukar ju aldrig göra det men nu gjorde jag verkligen det. Lyckades tom bränna benan då är det illa!

Nu, två dar senare är jag lika röd ;)
.
I lördags jobbade jag som vanligt, red även Alcudia, gick bra hon va lite stel i början men lossade bra efter en stund :)
.
Idag jobbade jag sista dagen. Så nu har jag sommarlov ett tag :P
Jobbar ju på läger två som börjar den 24 så det är exakt 2 veckor kvar :) Sen är jag ledig en vecka för att sedan jobba ett läger till :)
Hoppas alla går bra :) Första sommaren med dem nya ägaren, det kommer bli skitbra! :D
Skrittade ut på Alcudia idag med Svante och strong :)

två fuxar ute på promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback