Finntorp :)

Ligger just nu i sängen och ska väl sova om en stund. Första "dagen" på lägret avklarat ;) haha
Nä så jobbigt är det inte. Det är ett härlig gäng ungar som är här och tjejen jag jobbar med är också trevlig så denna vecka kommer nog gå fort :)
Bloggandet kommer nog bli lite enformigt nu med tanke på att jag gör i stoort sätt exakt samma sak varje dag, vilket gör att jag inte kommer skriva varje dag :P
Har en timmes paus typ strax efter lunch där jag kommer hinna uppdatera lite om jag inte sover eller pluggar körkortsteori. Är grymt taggad på det där jäkla körkortet nu. Några körlektioner till så ska det nog gå. Vecka 30 blir det att sitta på körskolan hela veckan typ och råplugga teori och köra en massa så jag blir klar i år :P
.
Ska försöka ta lite bilder här ute nu under dagarna, men jag lovar inget ;)
Dock ska jag försöka ge er bilderna från kryssningen för dem har jag på datorn tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback