Dressyrträning

Red som sagt sista lektionen idag och vet inte riktigt var min förkylning tyckte om det ;)
Red Taggen och han va jättefin! :) Klockrena fattningar varje gång :) Riktigt fin!
Den här veckan är ju slutspurten för denna termin på fredag börjar j som sagt första lägret :)
Hoppas bara att sommaren kommer igång också så barnen får lite fint väder :)
Förberedelserna är i full gång :)
.
I morgon blir det en rejäl sovmorgon om inte min skitkanin väljer att försöka gräva sig ut genom buren som hon gjorde i morse. Det roliga är att buren är öppen så det är bara att hoppa ut om hon inte vill vara där inne. :P
Vid tre ska jag upp på stan och träffa någon som jag ska köpa 4 par ridbyxor av :)
Sen ska jag köra järnet! Övningsköra tills jag stupar. Allt vi tränade på idag ska sitta nästa lektion på nästa lektion :P Direkt när jag vaknar ska jag plugga ihjäl mig, nästa vecka ska  häftet vara klart vilket betyder att hela boken ska läsas en gång till ;) 
När jag är klar får jasg börja sitta nere på körskolan och plugga vid datorn och med deras meterial :)
Men det ska nog gå bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback