Blogg.se

Helt plötsligt blev blogg.se väldigt konstigt. Men det blir säkert skitbra det också ;) haha
.
Jobbar som sagt på läger och vi kommer ju göra nästan samma sak varje dag så vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Idag var det riktigt pissväder så vi har varit inomhus typ hela tiden. På den tiden vi hämtade eller lämnade hästarna i hagen så hann vi bli dyngsura. Riktigt tråkigt. Troddet faktiskt att sommaren var här nu. 
.
Men tänkte kolla om ni ville hjälpa mig lite. Vet ju att det faktiskt är några som läser bloggen och skulle vara lite enklare för mig att uppdatera om jag visste vad ni vill läsa om förut om mitt hästliv som vardag. Utan det kanske är något speciellt ni vill veta eller kanske att jag ska skriva om någon speciel sak?
Kom igen och önska lite saker så ska jag försöka skriva lite. Men om ni inte önskar någe så blir det nog tyvärr väldigt dålig uppdatering så jag har absolut noll idéer....
Om det ändå kunde vara så här fint väder! Vi håller tummarna för resten av veckan :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du kan blogga mer om vad som händer ute på ridskolan, fakta om hästarna , och mer bilder på dig, det var några förslag!

Svar: Kan väl ta och försöka ;) haha Fastnar dock sällan på bild :P
Jennie

2012-06-26 @ 17:28:07
URL: http://roonjaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback