Plötsligt händer det...

Nu är det äntligen gjort. Jag har klippt mig! Haha, det var verkligen inte igår. ;)
Är väl inte jättenöjd, men det är jag aldrig när jag klipper mig. Hon visade hur mycket hon var tvungen att ta för att få bort det slitna och det va typ 15 cm, jag tänkte nästan säga åt henne att ta 20 för att verkligen få bort allt, men det va tur att jag inte gjorde det. Hon klippte 25-30 cm typ!! :O
Men som tur är växer mitt hår väldigt fort så det är väl snart långt igen. 
Innan
Efter! :O
Ni kanske ser vad jag menar. Har ju inge hår längre!
Ignorera mitt fula ansikte tack! ser överdrivet glad ut! fyfan va stor näsa jag har!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh guud vad långt det var! :O Men blev iallafall jätte fint, du passar i både långt och kort hår. :-)

Svar: Tack :)
Jennie

2012-07-10 @ 22:59:29
URL: http://pastmodernfuture.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback