Övningsköra

Idag har jag övningskört med mormor och morfar. Började med att fickparkera och parkera med hjälp utav att backa idag. Ska börja med det på nästa lektion så han tyckte det var bra om jag hade gjort det lite hemma innan. Och det gick faktiskt riktigt bra, morfar sa åt mig en gång vad jag skulle göra, sen satt det :)
Vi va ute en halvtimme och alla backningar var klockrena så vi åkte hem efter det :) Kul när det går så bra, dock kommer det inte gå så bra när jag kör lektion, det gör det aldrig :P
.
Ska åka till malma marken om någon timme, så ska väl fixa mig lite innan dess :)
Hör och häpna jag ska inte ut till stallet idag. Kände att det skulle ha blivit lite stressigt ;) 

Kommentarer
Postat av: Erika

Ditt bloggande har blivit jätte bra nu och det är alltid kul att läsa!

Kram :)

2012-07-28 @ 14:57:24
URL: http://roonjaa.devote.se
Postat av: Ronja**

Ditt bloggande har blvit jätte bra nu och det är alltid kul att läsa!

Kram :)

Svar: Vad kul att höra! :)
Jennie

2012-07-28 @ 14:58:11
URL: http://roonjaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback