Malma marken

Åkte ju som sagt till marknaden igår vid 4, var där fram till 8 ungefär. Köpte 14 par strumpor för 100 kr, en handväska för 100 kr och en stor väska till stallsakerna för 170, nerprutad ;) haha.
.
Inte långt efter att vi hade kommit hem så kom Becca och hämtade mig, vi drog tillbaka till Malmköping för att kolla runt lite, men eftersom alla knallare hade stängt igen för kvällen och endast tivolit var igång så var det inte så intressant. 
Det slutade med att vi hamnade i Skebo med Emma. Vi våldgästade någon bekant till Emma ;) haha
Becca skulle va fyllechaffis så vid 2 drog vi vidare mot skogen(?) utanför malmköping för att hämta Bella och Sanna. 
På hemvägen skjutsade hon hon mig och Emma. Kom väl hem runt 3 kanske. Somnade hyffsat fort ;) haha
.
Idag sov jag ut, vaknade tröttare än någonsin. Kan verkligen inte sova hur länge som helst. Vi drog iaf en sväng till marknaden igen. Dock bara för någon timme denna gång, sen var det hem och morfar bjöd på gös! :) Gott!
Drog sedan ut till stallet för att mysa lite med Bijou, men blev lite ändrade planer. Istället tog Lisa sigge, och jag red honom på slutet för att känna hur han ska kännas :P haha Så jäkla fin häst att kolla på!
Efter det så duschade jag honom och fixade allt i stallet. 
Sist gick jag ut i stohagen och mysde lite med Bijou. Fotade lite, men bilderna får ni i morgon. Fick dock mest bilder på Bijou då hon jagade bort dem andra så fort dem kom i närheten av mig. Plutten :)
.
Nä ni får ursäkta ett rörigt inlägg men nu ska jag ta och sova, i morgon blir det att gå till körskolan för att plugga! :)
.
God natt!!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback