Körlektion + teori!

Igår körde jag lektion vid 8.45 tycker det var bästa gången hittills faktiskt. Dock tycker han att jag är tankespridd vilket jag inte riktigt håller med om. Haha eller så är det för att han förklarar massa saker hela tiden som gör att jag inte kan koncentera mig helt. Vet inte riktigt, men bra gick det iaf :)
Backade runt hörn en gång och det gick bra, dock var jag för nära kanten i slutet. 
Efter lektionen satt jag kvar och pluggade fram till kl 13. Satt och kämpade mig igenom ett test på över 700 frågor. Hann dock inte klart med hela då jag blev så himla trött och började svara fel på fler och fler frågor, då var det lika bra att lägga ner och plugga mer i morgon, då jag ska tillbaka och köra dubbla lektioner :)
.
Nästan direkt efter drog jag ut till stallet för att longera Bijou, hon var jätte lyhörd idag, behövde bara säga galopp och hon galopperade och lika snabbt svarade hon ner till trav och skritt. Riktigt fin idag :)
Vid 5 red jag ut en sväng på Sigge med Svante och Strong. Riktigt roligt att rida på honom nu när han blivit så fin. Galoppen är underbar, nu kan han galoppera så sakta att han i stort sätt galopperar på stället :) Underbar pålle det där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback