Körlektion igen

Idag körde jag en dubbel lektion och det gick väl bra, bara det att jag glömde den där jävla döda vinkeln hela tiden. Vem kom på den egentligen ?? haha :P
Nä men det går väl bra tycker jag. Har bokar skrivning och uppkörning nu iaf! :D
Egentligen bokar dem inte in det förens man har gjort alla delprov med godkänt resultat, men det gjorde inte så mycket, en timme efter att jag bokat tiderna så hade jag klarat alla proven så det gick ju ändå. Nu ska jag träna som fan på det som jag inte kunde så bra och göra proven flera gånger tills jag får alla rätt :)
På onsdag är det dags för halkbanan, skitläskigt tycker jag. Men mamma tyckte t.o.m att det var roligt och hon är värsta mesen i trafiken så det borde ju gå bra för mig. Men jag kommer fan dö och få massor av motorstopp!!!
Ni får hålla tummarna för mig!
.
Träffade Gunilla på vägen hem från körskolan och eftersom det va så länge sen satt vi utanför snabben i en timme och snackade. Alltid lika kul att prata med henne! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback