Kommande veckan

Hej allihopa. Sorry för den dåliga uppdateringen, men i morgon drar jag och familjen ner till Ullared för shopping och vi stannar där tills på söndag. 
Direkt när jag kommer hem ska jag bara byta väska sen ska jag vidare mot ännu ett läger på Finntorp :)
Blir lite stressigt på söndag, men skit samma vad vore livet utan stress liksom :P haha
.
Idag red jag Dino, tror han hade träningsvärk från hoppträningen som han och Ylva var med på igår. Han hoppade jättebra och tog verkligen i så tror det var därför han var lite seg idag. Tog ett tag innan vi blev synkade och kunde fatta galopp. Han är en häst som ser riktigt fin ut, men han är inte den lättaste att rida ;)
.
Men ni får ha det så bra under kommande veckan så ska vi se om jag kanske tar med mig datorn till Finntorp har inte riktigt bestämt mig än. 
.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har lite tips på vad du kan skriva om på bloggen och det!
*Vad du köpte i Ullared.
*Bilder/film när du rider vill jag se!

2012-07-17 @ 11:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback