Intensivkörning

Hela den här veckan gäller det att övningsköra så mycket jag bara hinner. Idag körde jag till Katrinehom och körde omkring massor där och körde sedan hem. Gäller att passa på nu. 
Det vi fokuserar på i veckan är att backa, då jag ska kunna backa runt hörn och så tills nästa lörlektion som är måndag vecka 30. Hoppas bara det går. Grejen är den att jag kommer nog aldrig i hela mitt liv efter uppkörningen att backa runt ett hörn då det inte känns säkert på något vis. Jag skulle hellre köra kvarteret runt, men det kan man ju inte direkt säga på uppkörningen så det är bara att träna så det går. 
Är faktiskt ute på Finntorp och övar då det är perfekt att backa runt hörn runt ridbanan ;)
Det ser nog ganska roligt ut när vi backar och backar varv på varv runt ridbanan :P Men det känns ganska bra, jag svänger dock för sent för jag är rädd för diken/trottoarkanter. Men men det blir väl bättre får man hoppas. 
På fredag åker vi äntligen till Ullared! :) Yeey!!!
Ska övningsköra ner :)
Och på söndag så börjar sista lägret som jag jobbar på och efter det ska jag väl vara lite ledig. Om jag klarar av det vill säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback