Skola

Man är ju mer eller mindre helt slut när man kommer hem från skolan nu :/
Men idag var det snabbt hem packa väskan och sen iväg till stallet för att rida en pålle :)
Det fick bli lilla Michelle och hon var så jäkla klockren idag, jag var lite trött och ur fokus av många anledningar men hon skötte sig jättefint ändå :)
.
Just nu är det iaf hyffsat lugnt i skolan, då vi ska ha respektvecka nästa vecka så börjar vi inte med något projekt förens vecka 4 så det betyder inga läxor!!! :P haha
Tanken är att dom som ligger efter ska kunna komma ifatt tror jag, men jag ligger inte efter någe just nu, så det är jätteskönt för mig! :)
.
Nu är det bara roliga dagar kvar i skolan, i morgon är det IV-val alltså först engelska och då ska vi spela upp våra egengjorda talkshows :P haha
Sen är det specialidrott derssyr efter lunch, på torsdag är det äntligen dags för prktik igen!! Så himla skönt att få skoltid till att åka ut till stallet och spendera dagen där! :)
Och sist på fredag är det ju ridskoledag så tre hästdagar kvar alltså!
.
Märks det att jag sitter och ordbajsar för att jag inte har något att skriva?? :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback