Lyckat

Idag lyckades jag med något som jag faktiskt aldrig har lyckats med förut!
Jag försov mig!! Jag har aldrig haft problem med det förut, men mamma trodde att jag hade sovmorgon så hon har inte ställt sin klocka. Hon är min sista väckarklocka i en rad av tre stycken ;) haha
I morse ringde bara det första så jag somande om för att vänta på mobilen som ringer fem minuter efter, vaknade vid tio i sju och kollade på klockan blundade igen men slog snabbt upp ögonen i panik när jag insåg vad klockan var. 07.11 går mitt tåg o i vanliga fall går jag hemifrån tio i så jag rusar upp och skriker till mamma, som fortfarande sover, att mitt tåg går snart. Så allt jag gjorde var att slänga på mig kläder och gå på toa. Mamma gjorde en macka som jag åt på tåget sen fick jag borsta tänderna på skolan :P haha
Det var inte kul kan jag säga!!
.
Dagen i skolan var faktiskt riktigt rolig!
Vi startade dagen med att få testa på olika handikappsidrotter vilket var riktigt kul!! :)
Vi fick testa, sittande volleyball, "blindboll" och rullstolsbasket!
Rullstolsbasket var skitkul!! :) Dock var jag rädd hela tiden för att jag skulle trilla bakåt, men det gjorde jag ju inte som tur va :P
Eftermiddagen är knappt värd att nämnas, men det var nyttigt iofs. Vi fick runt på stan i grupper och kollade hur olika affärer var anpassade för handikappade. Vilket faktiskt är bra att göra och försöka sätta sig in i hur det är att inte komma fram överallt. Men ändå inte den roligaste uppgiften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback