Jag vill ha fler timmar på dygnet...

Sorry Frida och alla andra att jag inte har uppdaterat på ett tag, men har varit helt i stallet hela helgen och orkade inte ens slå på datorn ;)
.
I lördags hade jag Lillan på morgonen och sen släppte mamma av mig vid Gladur så jag gosade med honom en stund sen vandrade jag vidare till Finntorp för att rida en sen vara med på ett styrelsmöte. Efter det så stadede vi endel och åkte sedan hem, haha.
Men ni ska få lite bilder tänkte jag ;)


Ni kanske ser redan nu att det är mamma som har fotat ;) haha

Mamma har inte lärt sig än i vilken sekund man ska fota, men jag lär henne ;) haha


Orkade inte rotera ;) haha

Oj vad hände här?

Resten av bilderna på Gladur kommer i morgon eller kanske ikväll då jag inte orkar fixa dom nu ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback