Hästar....

Idag kan man säga att jag har haft fullt upp :)
Första var jag ut till Lina och jade min praktik som varje torsdag :)
Där började vi att sitta på några unghästar, eller jag satt och Lina ledde ;) haha
Vi började med lilla Rocky :)

Bild lånad från linazacha.com
.
Nästa häst blev Linas hings Jeni :)

Sen blev det lilla Choklad :)

Bild lånad av linazacha.com
Sen blev det en uteritt i snön med Ivanhoe :)

Även denna lånad av linazacha.com ;) haha
.
När vi hade fixat klart allt ute i stallet åkte vi hem och jag käkade lite snabbt en macka för att ta bussen vidare mot Finntorp :) haha
Bussen var dock skit sen så hade inte behövt stressa direkt ;)
Väl där fick jag dock stressa eftersom jag var tvungen att vara klar innan kl 18 då ridhuset var bokat ;)
Började med att rida underbara Bijou som var helt jäkla klockren idag :)
Jobbade med henne från marken en stund och hoppade sedan upp. Hon va helt enkelt bäst idag :)

Sen blev det att longera lilla Dumle :)

Och sen blev det Wendys tur :)

Sen hoppade jag upp och red på Michelle som också var underbar idag, dock inte lika underbar som Bijou va ;) haha 

Och sist och faktiskt minst av dem jag motionerade idag så longerade jag lilla Flower ;)

Haha aa, det var min dag det. Nu sitter jag här och känner i benen hur mycket jag faktiskt rört på mig idag, o jag som hade tänkt gå ut till Finntorp också men tiden räckte inte riktigt till. 
O folk undrar hur jag orkar ;) haha
Kan ju säga att om jag inte brann för det hade jag aldrig orkat. Men tycker faktiskt att det är skit kul att ha någe att göra, försöker dock ignorera att jag inte har påbörjat endel läxor som jag skulle behöva börja med ;) haha
Ni får ursäkta felstavningar och konstiga formuleringar, är ganska trött just nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback