Finntorp :)

Fick en kommentar där jag skulle skriva om Finntorp. 
Ja det finns väl inte så jättemycket att skriva just nu. 
Hästarna går för fullt just nu för att vara i toppform när ridskolan börjar. 
Det är mcyket jobb men så jäklakul ;)
Hästarna är skitfina, nästan för fina för en ridskola, nej haha så kan man inte säga :P
Som jag har sagt förut så är ju Michelle min favorit och efter det kommer lilla Bijou :) haha
.
Kan ju säga att Finntorp har ändrats mer än hästarn och ägarna. Ridhusbotten är nu bytt och den är suverän, stallet är även under renovering. Det är jättekul med lite uppfräschning av stället då jag var så inpräntad på att det såg ut som det gjorde helt enkelt, men Lisa (ägaren) har sina visioner och allt går verkligen framåt. Känns osm att någonting nytt har hänt varje gång man kommer dit :)
Kanske kan ta lite bilder när jag är ute där någon dag, förändringarna sker både inne i stallet men även i hagarna :)
Riktigt kul!!
.
Nu är det ju bara två veckor tills ridskolan drar igång, ska bli så himla skönt att se resultatet av allt slit. Men ångrar inte för en sekund att jag gick med i arbetsgruppen. Kan ju säga att jag inte var ett dugg intresserad först åd jag inte trodde att jag hade något att bidra med, men det hade jag visst ;) haha
Nä men det känns så himla skönt att Finntorps ridskola lever vidare, dock med helt nya rutiner men det kommer bil så jäkla bra. 
Jag hoppas även att ni inte har missat att dressyrträningen på måndagar kommer att hållas av Camilla Toll :)
Har aldrig tränat för henne så vet inte hur hon är, men jag tänker testa henne någon gång med Lillan :)
.
Det är väl läget just nu :) haha
Här kommer lite bilder på ponnysarna :)

Sultan :)

Bijou, med Penny i bakgrunden :)

Wendy med vinterpäls.se ;) haha

Dumle :)

Flower :)

Känner ni igen henne ?
Kan ju säga att det inte är en ridskoleponny, eller hon har varit en ;) haha

Penny = Drogad.se
haha hon var inte l'tt att fota ;)
Om snön ligger kvar nästa gång jag kommer ut och det är ljust, ska jag försöka fota hästarna lite ;) haha

Kommentarer
Postat av: ???????????????

har ruby kommit till baks till ridskolan eller

2012-01-26 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback