Om du vill bli älskad, älska själv.

Idag åkte jag ut till stallet vid 16.22 (buss) ;) haha
Hade ett trevligt telefonsamtal under bussresan och även en stund innan och efter men bästa Gunilla :)
Alltid trevligt att prata med henne! :)
Va där under kvällen och snackade med folk, så kul nu när det har kommit nya människor men även dem gamla är tillbaka, massa nya att lära känna :)
.
Imorgon ska jag äntligen ut till Lillan i morgon. 
Ska rida lektion för Sandra, hoppas det inte är så halt på banan bara, jag blir så jäkla skraj då även fast hon har fyra broddar runt om ;)
.
Ska faktiskt kolla med Mickis om hon har lust att filma lite och kanske fota också, har ju inget sånt när jag rider Lillan typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback