Lovet

Det här lovet har ju varit allt annat än det bästa, jag har väl egentligen inget att klaga över men helt plötsligt händer det massor omkring oss.
En av mina kompisar har fått en fraktur i nacken och det kunde ha gått mycket värre än det gjorde, aa ni förstår ju själv hur illa det kunde ha gått. Så himla glad att du mår bra Mallan!! Vet inte vad jag gjort annars! <3
En annans kompis förälder gick plötsligt bort. Tänker på hela familjen <3
Alltså för många har det här lovet varit det hemskaste dem varit med om på länge!
Känns lite fel att njuta av livet när man vet att några ev ens närmsta kompisar har det väldigt tufft just nu!
.
Älskar er The six-pack!! <3
Malin
Madeleine
Rebecca
Emma
Linda
.
Vad skulle jag göra utan er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback