Lillan :)

Va ju som sagt ut till Lillan och red idag :)
Red för Sandra och det gick så jävla bra!!!
I slutet kändes det jättebra!
Men självklart så dum som jag är så glömde jag fråga Mickis om hon kunde filma, men får väl försöka få henne att filma nästa gång ;) haha
Känns iaf som att jag börjar hitta dom nya knapparna på henne nu :)
Ganska taggad nu faktiskt inför sommaren, längtar tills moppen är igång igen så jag kan åka ut till henne mer och slippa vara beroende av skjuts hela tiden.
Bild i repris men jag älskar den! :)
.
Efter Lillan släppte Mickis av mig vid Finntorp och där umgicks jag lite med Anges, hon hade ju i stortsätt mockat klart när jag kom så jag tog in Sammy som Agnes skulle rida och gjorde ordning honom lite :)
Sen hade jag lite lektion för Agnes, haha Hade faktiskt stor nytta av hur vi rider Lillan, det verkade funka jättebra på honom :) Älskar verkligen att ha "lektion" för andra, tror det är något jag kommer syssla med när jag blir vuxen ;) haha
Skulle jättegärna gå ridledar kursen genom klubben men den var väldans dyr vet jag + att jag måste kunna hoppa typ en meter tror jag ;) haha alltid jag att oroa mig för höjden :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback