Frisk.... Typ

Är äntligen frisk... typ. 
Innan stallet igår var jag inte frisk men under dagen blev jag faktiskt bättre och bättre :)
Och nu mår jag väl hyffsat men är ju inte hundra än. Ska försöka ta det lite lugnt, men drar nog ut till Finntorp en stund idag också, mår ju bättre av frisk luft än att sitta här hela dan ;)
+ att där ute får jag ju massa trevligt sällskap, hästarna och Agnes!! :)
Tror jag tar med kameran så fotar jag lite i det fina vädret :)
Dock blir det ju vanliga hagbilder men jag tror ni nöjer er med det ;) haha
Det får ni göra helt enkelt :)
.
Men gårdagen gick jättebra, jobbade först i stallet sen var det ju skötarkurs och jag är så jäkla nöjd det gick så himla bra. Jag trodde att vi skulle va för lite att säga så att det skulle bli tråkigt men det var trärtom, vi hade nästan för mycket att säga så vi måste nog ha en fortsättning på den här kursen ;) haha
Men det var riktigt trevligt :)
.
Nu siktar vi in oss på filmkväll om två veckor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback