Förebilder

I det här inlägget skrev jag om hur mycket min morfar betyder för mig och vad han har varit med om i livet
http://jeenniecarlsson.blogg.se/2011/september/forebild.html#comment
En sak som jag inte insåg då var att Mormor som har gått igenom allt det här tillsammans med honom måste vara en av dem starkaste i världen jag vet!
Mormor har säkert tänkt många gånger att gud vad skönt det vore att lämna allt det här bakom sig och ha en "normalt" liv, vad det nu är. 
Men ändå har hon stannat kvar och det är något jag verkligen beundrar och det bevisar verkligen att kärlek övervinner allt!
Var bara tvungen att skriva det då vi har pratat mycket om det ikväll.
.
Älskar min mormor o morfar!
Världens bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback