Finntorp :)

Jag har ju varit ute på Finntorp måndag tisdag så har inte uppdaterat så mycket. 
Men tog ju lite bilder i måndags, tyckte dom blev skit bra men sen när jag kollade på dom insåg jag att hästarna blundade typ på varje bild ;) haha
Men det va inte så konstigt dom stog ju och solade sig i det fina vädret så dom orkade inte se specielt vakna ut när jag fotade :P haha
Men bilderna kommer väl kanske snart, iaf dom bilderna som är tillräckligt bra ;)
Igår åkte jag ut vid lunch och hjälpte Agnes att mocka lite o så, sen tog jag Lisa och Agnes en uteritt på Lisas hästar i det underbara vädret :)
.
På kvällen hoppade jag och det gick så jävla bra! :)
Tänkte inte en enda gång på att jag tyckte det var läskigt utan jag la allt fokus på att rida. Så jäkla kul! :D haha
Insåg igår att jag saknar Mallans lilla quisifis, honom kunde jag hoppa utan att känna minsta lilla rädsla :) <3

Kommentarer
Postat av: Mallan

Världens finaste Quisefis <3 han är och kommer alltid vara den bästa <3

2012-02-24 @ 16:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback