Dressyr

Bloggade ingenting igår då jag åkte ut till stallet direkt när jag kom hem :)
Tränade för Camilla Toll dagen i ära ;)
Egentligen gick det jättebra Bijou var skitfin i slutet gick i en stadig form och verkligen trampade under sig men jag fick aldrig någon bra känsla :/
Men är ändå nöjd ;) haha
.
Slutade ju efter lunch igår eftersom jag är klar med allting i skolan och är man det så slipper ma projekt tiderna den här veckan så idag är jag helt ledig!! :P haha
Så klockan 1 ska jag va på trafikskolan för att ta ett syntest inför körkortstillståndet sen drara jag direkt ut till Finntorp, vet inte riktigt hur det blir om jag får vandra hela vägen ut eller om jag kan fixa skjuts för nästa buss efter det går inte förens halv 3 och då går det snabbare att gå ;) haha
Får se hur jag gör :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback