Dålig dag?

Dagen gick väl inte riktigt som planerat. 
Gick upp för att göra synundersökningen men hon avbröt ganska direkt när jag enbart såg rad ett i stort sätt på båda ögonen. Konstigt tycker jag för då borde jag vara blind men det är jag inte. 
Ska till en optiker imorrn och kolla igen och köpa glasögon -_- måste för att få ta körkort!
Efter det va jag bara allmänt nere och arg så jag gjorde det som man gör bäst då, gick. Jag powerwalkade i stort sätt hela vägen ut till Finntorp med musik i öronen. Så underbart skönt!
Vet egentligen inte vrf men bröt nästan ihop helt när hon sa det om min syn, orkar inte! men har man dom generna så får man väl ta det!
Hoppade på kvällen och kan väl säga att jag testade mina vingar igen vilket jag borde sluta med fär jag vet att dom inte fungerar ;) haha
Men annars gick det så jäkla bra!
Underbar känsla när det går så jävla bra! :)
.
Nä nu ska jag ta o sova, ska ju tillbaka till skolan i morgon och ha super rolig engelska, eller inte!! :/

Älskade Finntorp! <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hörde att du ramla av igår , hoppas det gick det bra! :)

2012-02-29 @ 14:07:33
URL: http://ronjahultman.devote.se
Postat av: mickis

Men Jennie då! inte behöver du må dåligt över glasögon! det finns linser!!! jag har de och det funkar super!! du kommer känna att det blir en lättnad när du får synen "lagad" ;) kram

2012-03-01 @ 09:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback