Dagen

Idag drog jag ut till Finntorp vid halv 9 för att hjälpa Agnes lite ;) Visst är jag snäll!
Det är så kul för för Anges är det ju jobb och jag är ju bara där på skoj typ, men imorrn när jag jobbar och har ansvaret då blir det en helt annan grej, då skärper man till sig ytligare ett snäpp ;) haha
Iaf, när vi hade mockat klart ströade vi och la in all mat i krubborna. 
När vi var klara var det ett tag kvar tills lunchfodringen så vi tog två pållar och red ut i den strålande solen. Dock var det lite halt så det blev en kort skrittrunda :)
Efter att vi hade lunchfodrat och allt var klart fick jag testa att köra Agnes bil, haha. Trodde jag skulle ha sönder den eller nåt, men det gick skit bra! Fick inte ett enda motorstopp och jag körde ett helt varv runt padocken ;) haha
Inte så långt men tillräckligt. Personligen tyckte jag att det gick alldeles för fort när vi körde på ettan ;) haha
Nu är jag sjukt taggad tills jag ska börja övningsköra :P
Den 8 mars ska jag och mormor gå på handledarkursen och på onsdag ska jag till körskolan för att kolla synen så att jag kan skicka in och få ett tillstånd :)
Sen ska jag börja köra, ska ligga i stenhård träning hela sommaren och hoppas på att kunna gå en intensivkurs på höstlovet. Men då gäller det att ligga i ;) haha
.
Blev ett ganska rörigt inlägg men men, det är ett inlägg iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback