utomlandspraktik=kört

pga ett enligt lärarna luddigt skrivet personligt brev kommer jag inte att få chansen att åka på utomlandspraktik i vår.
Jävligt surt, men sånt är livet, riktigt surt!
Får dock om jag vill betala resan själv, men det finns inte direkt med på värjerkartan! Att ta ledigt från jobbet i tre veckor och betala resan fram och tillbaka + boende och mat i tre veckor.
Skötan betalar ju lunchen men 35 kr om dagen är ingenting jämfört med den summan jag skulle få lägga ut så jag stannar hemma istället.
Sara li blir nog glad när jag är hos henne tre veckor i sträck, och om jag ska va ärlig ska det bli skönt att slippa flyga + att umgås med sara li i tre veckor är aldrig fel ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback