Julklappar

Har ju lovat att visa lite bättre vad jag fick i julklapp så här kommer det :)
 
Startbox med tallrikar bestick och glas Mormor o morfar
Nessecärer(?) mamma
Fransk manikyr mamma
Dumle ask mormor o morfar
 
Hööks presentkort mamma
Vår kokbok mormor o morfar
Paradis ask Lisa o Manuel

Ögonskugga mamma
osthuvel mamma
potatisskalare mamma
pajform mormor o morfar


Ullridstrumpor Lisa o Manuel
Bakformar mormor o morfar
Almanacka mamma
Sängklädder mamma
vepa mormor o morfar
.
Så det var vad jag fick, hoppas ni också fick massa roligt ;)
Jag hade faktiskt inte önskar mig något speciellt i år, bara startboxen. :P


Kommentarer
Postat av: frida/Ruby

Superfina saker verkligen :) Dock glömde du det du fick utav lilla mig tror jag vännen ;) kram <3

Svar: HAha just det ;) glömde fler saker också :P tog bara bild på det som va hos mormor o morfar :P
Jennie

2012-12-30 @ 23:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback