Frida :-)

idag när jag hade jobbat klart kom frida ut och vi hade lite julklappsbyte.
Efter att tyvärr ha fått tagit bort ruby tänkte jag att jag ville ge henne något minne av henne att bära med sig av resten av livet och vad är då inte bättra än ett flätat armband av ruby tagel!
Tror att Frida blev riktigt glad, vilket gör mig så otroligt glad. Finns inget bättre än att göra folk glada, egentligen spelar det ingen roll vad man ger någon i julklapp bara det finns en känsla bakom det hela! :-)
Gjorde iaf ett till mig själv när jag ändå höll på, men då av bijous tagel. ;-) det ska bli min lilla tur grej som jag tänkte ha med mig när jag tävlar för lite tur :-P kan ju hoppas att det fungeras iaf!






Kommentarer
Postat av: Frida/Ruby

Finns verkligen ord som kan beskriva hur glad jag blev för det fina, fina vän, stora varma kramar och tack ännu en gång och minst en miljon till <3

2012-12-24 @ 15:31:22
Postat av: /Ruby

# inte

2012-12-24 @ 15:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback